poniedziałek, 13 października 2014

Początki... czy będą trudne?

Witaj. Zapewne nie wiesz kim jestem, co to za blog i czym się zajmuje. Wiesz tylko to, że nazywa się ,,Mój świat, moje dzieła''. I to ci powinno wystarczyć. Aha, powinieneś/powinnaś także wiedzieć, że mam 13 lat i lubię pisać różne rzeczy. Nieważne, jakiego typu: kompletnie wyrwane z kontekstu krótkie opowiadania, z których kiedyś można by sklecić książkę, wiersze (chociaż za tymi nie przepadam aż tak bardzo, niż za tym pierwszym. Zwyczajnie wolę prozę.), przemyślenia na naprawdę różne tematy, i wiele innych. Naprawdę nie wiem, co z tego wyjdzie. Wkrótce napiszę pierwszy rozdział książki sci-fi. Nie mam zielonego pojęcia jak ją nazwać, i jak ją zorganizować, by to się wszystko trzymało kupy. Jednak jeżeli chodzi o treść naprawdę mam mnóstwo przeróżnych pomysłów. Bardzo proszę, jeżeli ktokolwiek to czyta, o napisanie co o tym sądzi.
                                                                                                                                    Pozdrawiam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz